معرفی پرفروش ترین آیفون تصویری و پنل تصویری
06
شهریور

معرفی پرفروش ترین آیفون تصویری و پنل تصویری

معرفی آیفون تصویری و پنل های تصویری کارن الکتریک

امروزه آیفون های تصویری و پنل های تصویری یکی از لوازم های بسیار ضروری و امنیتی در محیط کار و منزل شناخته می شوند که در مقابل افراد بسیار پرطرفدار می باشند میتوان گفت آیفون تصویری و پنل تصویری یکی از سیستم های ارتباطی و امنیتی هستند که جهت مشاهده  کاربران یا مراجعه کنندگان از آن ها استفاده میگردد. استفاده از آیفون تصویری و پنل های تصویری در برندهای پرطرفدار نظیر الکتروپیک و تابا الکترونیک و سیماران صرفا جهت باز و بسته نمودن درب مورد استفاده قرار نمی گیرد و هر کدام از برند ها بسته به نوع کارکرد آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند.

 که هر کاربر بسته به نیاز خود، آیفون تصویری را خریداری میکند. توضیحات مختصری در خصوص آیفون تصویری گفته شد ولی اینبار میخواهیم شما عزیزان را با پنل های آیفون تصویری الکتروپیک و تابا الکترونیک و سیماران نیز آشنا کنیم. پنل های آیفون تصویری کارن الکتریک یکی از تجهیزاتی هستند که مانند آیفون تصویری در مناطق مسکونی و اداری مورد استفاده قرارمیگیرد و کاربردهای بی نظیری دارد که افراد بسته به نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظر خود را تهیه میکنند. که در ادامه به بررسی برند های پرطرفدار و پرکاربرد میپردازیم. پس با مجموعه کارن الکتریک همراه باشید.

آیفون تصویری تابا الکترونیک

آیفون تصویری یکی از برندهای شناخته شده و قدیمی در ایران می‌باشد که یکی از پرتنوع ترین محصولات را به خود اختصاص داده است. برند تابا دارای گواهینامه Iso 9001 ، ISO 10004 و دارنده گواهینامه CE و ICS است. کمپانی تابا الکترونیک تولید کننده انواع مختلف آیفون تصویری با اندازه هایی نظیر 3.5 اینچ تا 7 اینچ ساده و حافظه دار را تولید میکند که مدل های بالاتر محصولات تابا  دارای قابلیت هایی نظیر ارتباط داخلی، ضبط صدا و تصویر، امکان اتصال به دوربین مداربسته، اتصال به تلفن شهری و غیره را دارا می‌باشند و یکی از پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری تابا، مدل هایی نظیر 1043،5.43،1035،1070،2070 هستند. که تمامی محصولات تابا الکترونیک دارای گارانتی 360 ماهه می باشند. در تمامیه مدل های آیفون تصویری دو رقم این مدل ها نشان دهنده اندازه صفحه نمایش برحسب اینچ است. از جمله قابلیت هایی که در این محصول بسیار پرکاربرد می باشد وجود تکنولوژی بسیار جدید اعم از ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته و پنل زنگ دم دری می باشد. در این مقاله میخواهیم به دو مورد از قابلیت های محصولات آیفون تصویری تابا الکترونیک بپردازیم پس با مجموعه کارن الکتریک همراه باشید.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری 43-5 تابا الکترونیک

آیفون تصویری تابا مدل 43-5 یکی از آیفون های تصویری بسیار پرطرفدار در برند تابا می باشد که این محصول دارای بدنه ای مستطیلی دارد که در سمت چپ آن یک گوشی صوتی قرار گرفته که این گوشی صوتی دارای انحنای مناسبی دارد که در هنگام مکالمه مچ دست کاربر دچار خستگی نگردد و لغزش غیر طبیعی گوشی را شاهد نباشیم. در قسمت راست آیفون تصویری تابا صفحه مشکی رنگی را مشاهده میکنید که صفحه نمایشگر محصول می باشد که دارای 5 عدد دکمه مکانیکی دارد.

آیفون تصویری 5-43 تابا

مشخصات آیفون تصویری 43-5 تابا الکترونیک

  • دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچی TFT-LCD سیستم پالم
  • دارای زمان قطع اتوماتیک تصویر 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • دارای قابلیت اتصال حداکثر 3 مانیتور به صورت موازی در هر کدام از واحدها
  • دارای کنتراست بالا قابلیت جداسازی تصاویر
  • دارا بود تنظیم صدای زنگ، و دارای نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر بر رو صفحه نمایش((OSD
  • درجه حرارت کارکرد از 10- الی 55+ درجه سانتی گراد

مشخصات ظاهری آیفون تصویری 1043 تابا الکترونیک

 آیفون تصویری 1043 تابا الکترونیک مجموعه کارن الکتریک دارای ظاهری بسیار منحصر به فرد می باشد که در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. که دارای بدنه نسبتا عریضی می باشد و گوشی این محصول در سمت چپ قرا گرفته است و دارای ارتفاع بیشتر به نسبت مانیتور دارد که در صورت استفاده از گوشی، کاربر دچار مشکل نگردد. قابل ذکر است هدست این آیفون تصویری به وسیله یک خار ساده در محل خود ثابت شده است. در سمت راست اینمانیتور یک دکمه ای قرار دارد که جهت باز نمودن درب ورودی از آن استفاده میگردد. و اگر به کناره سمت راست این آیفون تصویری توجه کرده باشید شیاری را مشاهده میکنید که به صورت کارت میکرو اس دی SD می باشدو در سمت چپ این آیفون تصویری نیز کلیدی جهت روشن و خاموش نمودن مانیتور تصویری است.

آیفون تصویری 10453 تابا

مشخصات آیفون تصویری 1043 تابا الکترونیک

  • دارای صفحه نمایشگر TFT LCD 4.3اینچ
  • دارای صفحه لمسی Touch screen
  • ذخیره نمودن 200 تصاویر در حافظه داخلی مانیتور
  • قابلیت کپی نمودن تصاویر از حافظه داخلی رم
  • حذف تصاویر به صورت کلی
  • دارا بودن تقویم شمسی و میلادی
  • دارای زبان فاسی و انگلیسی
  • دارای اتصال به دو پنل
  • دارای ارتباط با واحد نگهبانی و مجهز به اینترکام داخلی جهت مکالمه نمودن به دو واحد

پنل تصویری تابا الکترونیک

 همانطورکه میدانید پنل های آیفون تصویری تابا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و هرکدام از آنها دارای عملکردهای بسیار خوبی هستند که علاوه برآنکه قابلیت چرخش دوربین را داراست، دارای پنل تصویری کارتخوان و ساده نیز می باشند که هرکدام از این قابلیت ها در مکان های مختلف بسته به نیاز مشتری مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از مزیت های استفاده از برند تابا الکترونیک وجود نمایندگی های فراوان در شهرهای مختلف است که خرید و استفاده از این محصول را برای کاربران آسان نموده است. اگر بخواهیم یکی از پرفروش ترین و بهترین پنل های تصویری تابا الکترونیک را برای شما عزیزان معرفی کنیم ،پنل های تصویری سری S بهترین گزینه جهت خرید می باشند.

آیفون تصویری و پنل تصویری سیماران

شرکت سیماران یکی از کمپانی های بسیار موفق و بزرگ در ایران است که به تولید سیستم های امنیتی و حفاظتی میپردازد این شرکت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است کاربران بسیاری را به خود جلب کند از جمله محصولاتی که میتوان در برند سیماران به آن اشاره نمود آیفون تصویری و پنل های تصویری سیماران است که هرکدام از این محصولات در جایگاه خود دارای قابلیت های بی نظیری هستند. البته یکی از محصولات پرفروشی و پرطرفداری که میتوان در آیفون تصویری سیماران به آن اشاره نمود،آیفون تصویری مدل HS-43 است. البته پنل های تصویری نیز دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند که در دو مدل کارتخوان و ساده تولید میگردند و دارای قابلیت چرخش دوربین می باشند. یکی از پرفروش ترین پنل های آیفون تصویری سیماران پنل های تصویری سری فوژان به مدل های پنل تصویری کارتخوان سیماران مدل فوژان و پنل تصویری سیماران مدل فوژان تولید شده است. که عزیزان میتوانید برای محیط کار و منزل خود از آنها استفاده کنید. در ادامه به بررسی مزایای آیفون تصویری می پردازیم.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری HS-43 سیماران

آیفون تصویری HS-43 سیماران دارای ارتفاعی کوتاه و عرض بلند هستند که ضخامت این مدل محصول باریک، تخت می باشد که این آیفون تصویری را میتوانید در رنگ های سفید و مشکی از بازار تهیه کنید. درزیر این صفحه نمایشگر آیفون تصویری مدل HS-43 سیماران 5 دکمه قرار گرفته است. در سمت چپ این آیفونتصویری گوشی قرار دارد. یکی از مزیت های ایفونتصویری سیماران مدل Hs-43 استفاده از سیستم مغناطیسی است و برای نگه داشتن گوشی از هیچ خاری استفاده نشده و با نزدیک نمودن گوشی به محل قرارگیری، سیستم مغناطیسی آن عمل نموده و گوشی را سر جایش قرار میدهد. در سمت راست این آیفون تصویری سیماران چندین دکمه جهت تنظیم نمودن رنگ، روشنایی و کنتراست قرار دارد. این مدل به صورت حافظه دار نمی باشد و اگر تمایل به خرید آیفونتصویری حافظه دار بودید حتما باید مدل HS-43M را خریداری کنید.

مشخصات آیفون تصویری HS-43 تابا

  • دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچ LCD TFT
  • دارای قابلیت تنظیم صدای زنگ
  • آیفون تصویری بدون حافظه
  • مجهز به سیستم OSD
  • روشن نمودن دوربین ب وسیله مانیتور بدون زنگ
  • دارای قابلیت نصب مانیتور و گوشی صوتی فرعی

آیفون تصویری و پنل تصویری الکتروپیک

کمپانی الکتروپیک یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شرکت های تولید آیفون تصویری و پنل های تصویری می باشد. این شرکت به دلیل تولید محصولات متنوع وگسترده توانسته است کاربران بسیاری را به خود جلب کند تنوع و امکانات هرکدام از محصولات الکتروپیک به گونه ای است که کاربران میتوانند بسته به عملکرد خود این محصولات را سفارش دهند. یکی از مزیت ها برند الکتروپیک، وجود شعب های مختلف در سر تا سر کشور است که دسترسی افراد را به این محصول آسان میکند و کاربران میتوانند با خیالی راحت این محصول را تهیه کنند. از جمله محصولاتی که میتوان به آن اشاره نمود آیفون تصویری 1196 الکتروپیک و آیفون تصویری 897 الکتروپیک است. پنل های تصویری الکتروپیک نیز دارای قابلیت چرخش دوربین می باشند و در ابعاد و اندازه های متفاوت میتوانید این محصول را خریداری کنید.اگر بخواهیم یکی از محصولات پرفروش ازخانواده پنل تصویری الکتروپیک را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم، میتوان پنل تصویری 1086 را بهترین گزینه در نظر گرفت. که بسیار در بین کاربران پرکاربرد می باشد. در ادامه به مزایا آیفون تصویری الکتروپیک می پردازیم.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری 897الکتروپیک

آیفون تصویری 897 الکتروپیک دارای کلیدهای لمسی خازنی با طول عمر بسیار بالا که در سمت چپ این آیفون تصویری گوش قرار گرفته است و کلید های لمسی این آیفون تصویری هم در سمت راست و هم در سمت چپ این آیفون تصویری قرار دارند. این آیفون تصویری دارای نمایش دادن تصاویر و صدای باکیفیت است و وجود سیستم مغناطیسی باعث میگردد تا گوشی بدون آنکه از خازن استفاده گردد در سرجای خود قرار گیرد. البته لازم به ذکر است این مدل آیفون تصویری داراقابلیت استفاده از هدست می باشد. همچنین دارای ارتباط با واحد نگهبانی می باشد.

آیفون تصویری الکتروپیک 897

مشخصات آیفون تصویری 897 الکتروپیک

  • دارای صفحه نمایشگر 4.3 Inch TFT LED Display
  • دارای کلید های لمسی
  • قابلیت اتصال نمودن دو پنل تصویری و دو دوربین مداربسته
  • دارای تصویر و صدای با کیفیت بالا
  • دارای اتصال گوشی به بدنه از طریق مگنت
  • دارای قابلیت استفاده از هدست
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما