درباره کارن الکتریک

آیفون تصویری تماس ما کارن الکتریک

کارن الکترونیک لوگوفروشگاه کارن الکتریک از سال 1380 در زمینه فروش لوازم برقی و روشنایی ساختمان همچون آیفون تصویری و صوتی ، انواع لامپ های کم مصرف – ال ای دی و تزیینی ، انواع سیم و کابل استاندارد و … و همچنین در زمینه خدمات برقی و تعمیرات در محل نظیر رفع اتصال برقی(تک فاز،سه فاز)، نصب و تعمیر انواع آیفون تصویری و صوتی و … با کادری متعهد و مجرب شروع به فعالیت نموده است .مجموعه کارن الکتریک در تهران دارای 3 شعبه فعال (لاله زار، نارمک ، پیروزی) است. صاحب امتیاز و مدیر این مجموعه مهندس نوید رحمتی است. مجموعه کارن الکتریک از سال 1395 از راه وب سایت شروع به فعالیت نموده و همواره در تلاش است تا بتواند با حذف کردن رابطه میان مشتری و تولید کننده بهترین قیمت را به مشتریان ارایه دهد.

 کالا و تجهیزات برقی کارن الکتریک:
فروش و توزیع کلیه ملزومات برقی و روشنایی ساختمان
فروش و نصب انواع آیفون های تصویری و صوتی
فروش و نصب انواع جک های پارکینگی
فروش و نصب سیستم های نظارت تصویری(دوربین مداربسته)
فروش و نصب انواع کرکره برقی
فروش انواع سیم و کابل های استاندارد
فروش انواع لامپ های LED،تزیینی،پنل های سقفی توکار و روکار،…
یکی از پرامتیاز ترین بخش کارن الکتریک داشتن کادری متخصص، مجرب و متعهد به مشتری میباشد که با حضور در محل در کمترین زمان، با قیمت و کیفیت مناسب رفع عیب می نماید.
تعمیر و سرویس انواع آیفون تصویری در محل
رفع انواع اتصالی و خدمات برقی(تکفاز ، سه فاز)
تعمیر، سرویس و راه اندازی سیستم امنیتی اماکن(دوربین مدار بسته،دزدگیر)
تعمیر، سرویس و راه اندازی کرکره برقی
ما همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان با قیمتی مناست به مشتریان ارایه دهیم .کارن الکتریک علاوه بر فروش محصولات و ارایه خدمات برقی در محل، همواره با کارشناسانی مجرب از دادن مشاوره به مشتریان جهت خریدی مطمئن و مقرون به صرفه دریغ نمیکند.
 
به کارن اعتماد کن
 همین حالا با ما تماس بگیر