معرفی نام تجاری کوماکس
12
مهر

معرفی نام تجاری کوماکس

شرکت کوماکس در دسته قدیمی‌ترین نام‌های تجاری شناخته شده در صنعت درب بازکن‌های تصویری در بازار ایران است. این نام تجاری به دلیل قیمت و کیفیت محصولات تولید شده بیشترین سهم بازار را در بین گروه‌های گوناگون جامعه را دارد.

در حال حاضر تولیدات کوماکس به دو گروه کره‌ایی و ایرانی دسته‌بندی شده است. بدون شک، محصولات کوماکس کره‌ای کیفیت و کار آیی بیشتری نسبت به ایرانی دارد ولی با توجه به قیمت بالاتر سهم کمتری نسبت به کوماکس ایرانی در بازار دارد.

گفتنی است، تمام محصولات ایرانی دارای کیفیت قابل قبول و کنترل کیفیت نهایی شده و تفاوت آن با محصولات کره‌ایی در امکانات دستگاه است.

شمار زیادی از محصولات تولید شده در شرکت کوماکس با عنوان کره‌ای برای درب بازکن‌های کدینگ است، که در بازار با دیگر برندها در حال رقابت است.

با توجه به گستردگی شرکت کوماکس، همه محصولات ایرانی و کره‌ای با کنترل کیفیت دقیق به بازار وارد می‌شوند، که این خود موجب خوش‌نامی و درخشیدن برند کوماکس در ایران شده است.

افزون بر آن، شرکت کوماکس با استفاده از تکنولوژی روز و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد همواره در تلاش است تا محصولات تازه و مناسب با سلیقه مشتری را تولید کند.

شما می‌توانید محصولات این برند تجاری را از کارن الکتریک مشاهده و سفارش دهید. برای مشاهده محصولات نام تجاری کوماکس در فروشگاه کارن الکتریک، اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما