معرفی نام تجاری الکتروپیک
22
اردیبهشت

معرفی نام تجاری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک در سال 1364 در یک کارگاه با متراژ ده متر که در خیابان پیروزی تهران بود، با نام کلون آغاز به تولید گوشی‌های صوتی کرد. و پس از گذشت دو سال توانست کارخانه کوچکی با نام کلون الکترونیک را تاسیس کند که سالانه 2000 گوشی و پنل صوتی در این کارگاه تولید می‌شد.

پس از چندی، شرکت کلون الکترونیک به نام  تجاری الکتروپیک تغییر نام یافت، و اکنون دارای کارخانه‌ای با مساحت 12000 متر مربع در منطقه صنعتی شرق تهران است.

خطوط تولید الکتروپیک دربرگیرنده خط تولید انواع گوشی‌های صوتی و تصویری، پنل‌های دم دری، قفل زنجیری، منبع تغدیه، و دیگر محصولات جانبی است. 

شرکت الکتروپیک در آغاز سال 1389، شرکت یوتاب را راه‌اندازی کرد، و توانست جک کنترلی پارکینگ، سنسورهای روشنایی، و قفل برقی را با نام یوتاب وارد بازار تجاری ایران کند.

امروزه شرکت الکتروپیک دارای خانواده‌ای بزرگ با 480 تن پرسنل است، که با اطمینان به حال و امید به آینده، و تکیه بر سرمایه ارزشمند نیروی انسانی خود، قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با تنوع در محصولات و تمایز در خدمات سهم بیشتری از بازار داخل و خارج کشور را کسب کند.

شما می‌توانید محصولات این برند تجاری را از کارن الکتریک مشاهده و سفارش دهید. برای مشاهده محصولات نام تجاری الکتروپیک در فروشگاه کارن الکتریک، اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما