معرفی نام تجاری سوزوکی
12
مهر

معرفی نام تجاری سوزوکی

یکی از شرکت‌های با سابقه درخشان در منطقه آسیای شرقی شرکت سوزوکی کورپوریشن است که محصولات خود را با نام تجاری سوزوکی در دنیا به فروش می‌رساند.

دفتر مدیریت خاورمیانه سوزوکی در ایران بوده و کارخانه تولید آیفون‎‌های تصویری و جک‌های پارکینگ در سنگاپور ماست که از سال 1390 با تمام ظرفیت خود را آغاز کرده است.

شرکت سوزوکی با شعار ایده ژاپنی،تفکر جهانی تصمیم دارد با استفاده از استعدادهای جوان و متخصص و نوآوری در طراحی سهم بیشتری در منطقه خاورمیانه داشته باشد.

شرکت سوزوکی با توجه به گستردگی کارخانه و خط تولید تمام قطعات الکترونیکی و سایر قطعات را بدون ارجاع دادن به کارگاه‌های کوچک تولید می‌کنند که بی‌شک تاثیر مهمی در کیفیت قطعات خواهد داشت.

بخش کنترل کیفیت شرکت سوزوکی دارای سه بخش فعال کنترل مواد اولیه، کنترل هنگام تولید، و کنترل نهایی است. این حساسیت در خط تولید باعث شده تا محصولات با کیفیتی را به بازار وارد کند و رضایت مشتریان را در پی داشته است.

شرکت سوزوکی تمامی محصولات خود را با 36 ماه ضمانت (گارانتی) در بازار به فروش می‌رساند  که این ضمانت دربرگیرنده 12 ماه تعویض قطعات و 24 ماه خدمات در محل است.

شما می‌توانید محصولات این برند تجاری را از کارن الکتریک مشاهده و سفارش دهید. برای مشاهده محصولات نام تجاری سوزوکی در فروشگاه کارن الکتریک، اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیشنهاد لحظه ای برای شما